Höstens topp 5

Här kommer en liten kik på mina höstfavoriter!


Le Blush Créme de Chanel i färgen #63 Révélation är det ultimata cremerouget. Ordentligt pigmenterat och en hållbarhet som jag inte varit med om tidigare på ett rouge. Lika snyggt nysminkat som 8 h senare!
 
Läppennan In the flashlight från Make Up Store. Jag använder den som den är eller under läppstift eller läppglans. Den perfekta mixen av mörkrosa/lila/vinröd som är så snygg den här tiden på året!
 
Coco Noir Eau de Parfum från Chanel doftar av bland annat grapefrukt, jasmin, ros och patchuli, vilket ger den en  varm, strålande och orientalisk touch att svepas in i mysiga och festliga höstkvällar. Inte konstigt att Coco Noir blivit årets doft i var och varannat mode/beauty magasin. Kärlek på flaska.
 
China Glaze's Bat My Eyes är utan tvekan höstens snyggaste lack. Ett svart, guldigt glitterlack som piffar upp allla outfits och ger lite mer glam till vardagen. Tillsammans med lite guld bijouterier så är det pricken över i:et!
 
Sist men inte minst, världen första och mest sålda serum, Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex från Estée Lauder. För mig är detta serum som sömn på flaska. Huden känns alltid balanserad, vitaliserad och fylld av lyster. Vissa serum kommer och går, men Advanced Night Repair består.
 
Så detta var mina höstfavoriter, vilka är dina?
Kommentera inlägget här: