Söndags BUS

Applicerade precis ett lager med St. Tropez Bronzing Mousse.
Såhär blev resultatet direkt efter applicering!
 
Ingen smickrande bild men det bjuder jag på.
Men här ser man tydligt att mitt högra vintervit/rosa ben ser ordentligt glåmigt ut i gemförelse med det vänstra på bilden som fått en ton fräschare ton direkt. Färgen duschas av efter 4-12 h och då framträder den riktiga brun utan sol tonen.
 
Innan jag applicerade Bronzing Mousse med min vante så tog jag lite tunn fuktlotion ( Biotherms Eau Ocean Hydration gel är perfekt ) på torraste partierna på armbågar och knän. Smörjer man för stora områden eller använder för fet kräm så fäster inte Moussen och resultatet blir då fläckigt.
 
St. Tropez bronzing mousse kostar 299:- för 120 ml och 499:- för 240 ml. 
En applikationsvante kostar 59:- 
Kommentera inlägget här: