Dagens Make - READY

Nu har jag sminkat mig med Ready-foundation från BareMinerals och ojoj vad snabbt det gick. Foundationen täcker snabbt och smidigt men att täcka lite extra med concealer på plitor och problemområden var för mig ett måste innan jag svepte på Ready. Det blev ett jämnt resultat med ändå ganska mycket lyster, en fetare hy kan nog behöva matta ner t-zonen med ett transparent puder. Produkten ser mörkare ut just vid applikation sen blir det kanon. Jag använder #R250 som tillhör mediumfamiljen och är den neutralaste av tonerna, varken gul (varm) eller rosa (kall).
 
Älskar att BareMinerals har kommit med Ready-sortimentet. Det passar alla oss som inte gillar lösprodukter och spill i necessären/väska. Det går smidigt, snabbt och är dessutom otroligt snällt mot huden.



 
Bas - Smashbox color correcting primer
Kicks Concealer Trio
BareM Ready Foundation #R250
Kicks Bronzing Powder #Brazilian goddess
BareM Ready Blush #The One
 
Ögon - BareM Ready Quad 4.0 #The Truth
Loreal Superliner perfect slim
Chanel Le Volume mascara
 
Läppar - Kicks lipliner #Stiletto red
YSL Rouge Volupte Shine #12
 
 
Kommentera inlägget här: