MiniSPA med Biotherm

Efter att ha invigt mitt nya kort i simhallen så tog jag en lång och skön dusch med insmörjning, mask och allt som hör till därefter. Biotherm är ju riktiga höjdare på kroppsvård och jag har säkert nämnt det tidigare men jag älskar verkligen deras serie Eau Oceane. Mina favoriter är den fuktbevarande duschcreme tillsammans med gel-lotionen i samma uppfriskande doft. Eau Oceane ska påminna om havet och den positiva känslan som infinner sig när man utsetts för havsluft.
Och i det här snöslasket så drömmer iallafall jag mig mer än gärna iväg till havet.

Avlsutade med en ansiktsmask i form av Skin-ergetic antioxidant masque som ger den där extra uppiggande och lysterspäckade hyn. 
 
Ca pris på produkterna: dusch 220:- bodylotion 305:-
 
 
 
Pris för 8 masker är ca 335:-
Kommentera inlägget här: