Le Volume de Chanel

Chanels mål var att lansera en mascara som kan fajtas med volym-klassiker som Diorshow och Lancome's Hypnose och nu kan du hitta Le Volume de Chanel i butik!
 
Efter att ha blivit hyllad på både utländska och svenska bloggar så var jag väldigt nyfiken.
+ Jag har nu testat Le Volume i några dagar och jag måste säga att jag är rätt imponerad. Det blir fylliga fransar direkt och passar både till vardag och fest och passar alla som gillar volymmascaror och gummiborstarSeparerar fransarna fint och sitter dessutom väldigt bra hela dagen utan att lägga sig under ögonen tycker jag. 
 - Det lilla minuset som jag kan komma på är att den sitter så bra att den kan vara lite svår att få bort. Använd oljebaserad remover för att underlätta borttagningen. 
  
 
 
 
Le Volume de Chanel kostar ca 340 kronor och finns på välsorterade parfymerier.
Kommentera inlägget här: