La vie est belle - Livet är vackert

Lancomes nyaste och största lansering i år är deras nya doft La vie est belle. Jag gillar den verkligen och tror att alla mina vänner som någon gång älskat sin Flowerbomb doft från V&R nu kan skaffa sig en ny och ytterliggare lite kvinnligare favorit.
 
Med mixade noter som bland annat mjuk iris, spunnet socker och patchuli tror jag redan nu att denna nyhet kommer att bli en klassiker.
La vie est belle betyder som sagt livet är vackert och innebörden är att ta vara på sitt liv och våga vara fri. Detta symboliserar även flakongen (parfymflaskan) som har blivit designad likt en kvinnas leende. Och vem kan förmedla ett leende bättre än Julia Roberts som nog faktiskt har världens mest kända leende och som både är doftens ansikte utåt och en av de som deltagit i processen att ta fram doften!
 
 
 
Lancome gjorde tillsammans med världskände regissören Tarsem Singh (immortals & spegel, spegel) denna fantastiska kortfilm för att symbolisera La vie est belle. Njut!
 
 
 
 Nu tänker jag spraya på mig ett litet moln av La vie est belle och sen gå ut och fira min vän som fyller år idag!
Mitt liv är vackert.
 
 
 
 
 
Anonym:

Vilken härlig film! ...och ja, doften är underbar!

Kommentera inlägget här: