Facefinity 3 in 1

Vilken fullträff Max Factor, jag är helt såld! Jag brukar vara svår med mina foundations och brukar alltid föredra de dyrare märkena framför märken som Max Factor och Loreal på just den punkten, men inte nu längre. 
 
Nya Facefinity foundation som släpps i butik nu i september är min nya vardagsfavorit! Den agerar concealer, foundation och primer på en och samma gång och den gör det bra (även om jag ändå alltid använder min lysterprimer först). Den är krämig, täcker precis det den behöver täcka, ger en jämn hudton och går att applicera lager på lager utan att det blir det minsta kakigt. Visst, den har väl inte världens bästa återfuktande egenskaper för en riktigt torr hy men äsch det struntar jag i. Den är som gjord för oss med normal till kombinerad/fet hy. Dessutom har den en mattgörande effekt som håller jättebra!
 
Priset kommer ligga på ca 160:-
 
 
Vänster sida Facefinity, höger osminkad och flammig.
 
Inte ens en dutt concealer har jag använt.
Tips! Applicera foundationen med pensel så kommer man åt perfekt runt ögonområdet.
 

Bas - Lumi Magique Primer, Loreal
Facefinity 3in1 foundation #60 Sand, Maxfactor
Diorskin loose powder #002, Dior
Ready Rouge #The One, BareMinerals 
 
Ögon - Color Tattoo  24hr #Eternal gold, Maybelline
Ready Eyeshadow #the truth, BareMinerals
Master precision eyeliner, Maybelline
Falsies Feathers Mascara, Maybelline
 
Läppar - Instant light lipgloss #01, Clarins
 
 
Tummarna upp för Facefinity 3 in 1 Foundation!
 
Annie:

HÅLLER MED! Jag är helt beroende! :) Och perfekt ton för min hy! TACK bästa bästa du! :) Puss!!

Svar: Det var så lite så gumman. Vad härligt att den passade så bra :D PUSS
Bloglovin

Kommentera inlägget här: