På återseende!

Ytterligare två hudvårdsprodukter har gjort sitt i badrumsskåpet så en liten utvärdering sitter nog fint.

Aquasource Nuit är en nattkräm från Biotherm med ordentlig inriktning på Fukt, fukt och fukt. Den ska passa alla hudtyper och jag har varit jättenöjd med comforten av den under sommarhalvåret. Men tyvärr räcker den inte riktigt till nu när det blir lite kallare och vi blir torrare i hyn, min uppfattning. Gelékonsistensen är superbehaglig och lite svalkande. Aquasource Nuit funkar även som en fuktmask vid behov.
Så Aquasource Nuit kommer nog säkert på återbesök hos mig nästa sommar men nu till vintern tar jag fram det tyngre artilleriet.
Ca pris 380 kronor.

Idealist poreminimising skin refinish är absolut en av mina topp 3 på favorit serum! Den slätar ut som en primer och som namnet säger minimerar porer både på direkten och på sikt och ger en jämn och fin hudyta. Appliceras innan dagkräm. Utan tvekan på återseende, jag är beroende! (Måste bara bli lite rikare först).
Ca pris från 655 kronor.

Kommentera inlägget här: