B-U-S-blogg

Med solen kommer bara ben och den där lilla ångesten över att jag bländar alla i min närhet med min grisskära hy. Då är det bara att plocka in det tunga artilleriet, BUS-en. Tragiskt att det ska krävas färg för att jag ska känna mig bekväm med bara armar eller ben, men nu är fallet så och då väljer jag alltid att investera i schyssta produkter som inte luktar skunk och unk. Mina följeslagare i vår/sommar blir Dior Bronze natural glow för kroppen och Chanels brändamandeldoftande (japp, brända mandlar var det!) Soleil Identité, # golden, för ansiktet.
Sola försiktigt, att se ut som Donatella Versace är ingen höjdare!
Är du ute efter nya solprodukter inklusive brun-utan-sol så är det just nu 25% på alla solrelaterade produkter på Kicks. Råkar man inte ha en Kicksbutik i stan (karlshamnsborna tex.) så kan man alltid fynda på webbshoppen kicks.se!


Kommentera inlägget här: