Tävla om produkter från Elizabeth Arden

Nu är det dags att tävla om fina produkter från Elizabeth Arden. Det som står på spel är nyaste tillskottet i doftfamiljen, nämligen Green Tea Cherry Blossom 50ml och
dagkrämen Eight hour cream intense moisturizer med solfaktor 15.
Dessa produkter till ett värde av 820 kronor.

Green Tea Cherry Blossom doftar ljuvligt av bland annat bergamott,
mandarin, körsbärsblom och vit lilja.

Eight Hour Cream Intensive Daily Moisturizer är en fuktkräm som håller huden återfuktad och dessutom skyddar den mot strålar med Spf 15 och extrema klimat. Passar alla hudtyper.


Vill du delta i min lilla tävling så anmäl dig med en kommentar och sen dela tävlingen på fb eller din blogg. Länka så att jag kan se att du är med. Tävlingen avslutas om en vecka (d.v.s. torsdagen den 17de) och vinnaren lottas fram.
LYCKA TILL!
Fanny Avendano:

Se min Facebook :)

linda l:

Jag är också med (: länkat på fb.

Fia:

Jag är med :)

Ann Norlin:

Jag är med! :) Det blir väl FB då (om jag fixar det)

Karin E:

Hej Elina!



Blev tipsad av Annie om din blogg och ville bara gå in och säga hej :)

Hoppas allt är bra, ska kika in här på din blogg lite då och då.

Kram!



/Karin

Ankie Larsson Boklund:

Jag vill också vara med! Du har ju inte skrivit att familjemedlemmar inte får delta! (Det står det nämligen ganska ofta i tävlingar i t.ex. butiken där jag jobbar.)

charlotte Mattsson:

Jag vill vara med och tävla:)

länkat på fb

Bibbi Ekström:

Vad spännande med en tävling och dessutom med så härliga produkter!

Annica Karlsson:

Hej Elina! Inte vet jag om det lyckas men ska försöka o sen får jag se om turen är på min sida. Var hos dina päron igår och förberedde oss inför Italien, bl.a. Med god mat

Albin Sunesson:

Hej hej fina Elina! Vilka himla härliga produkter:) Jag vill såklart vara med och tävla. Har ingen blogg så jag får länka från facebook!

Annie:

Jag vill såklart vara med i tävlingen! :)

Länkar från min facebook, har hjälpt mamsen att göra detsamma bara så du vet! :) Kram o puss till dej sötnos!

Beautylovin:

Ni är alla elva med och tävlar!

Kommentera inlägget här: