Magnetlack nästa nageltrend?

Redan för några år sedan dök det upp magnetiska lack på marknaden men eftersom att de inte funkade som de skulle drogs de snabbt tillbaka. Nu lanserar Isadora (vilket jag har skrivit om tidigare) fungerande och otroligt lätt hanterliga magneticlack till budgetpris. Kul idé som redan nu säljer som smör i butiken och jag anar en effekt liknande krackeleringslacken som också Isadora blev först och störst med. Gå all in eller pimpa en nagel eller två som jag gjort i det här fallet.
Finns i massa olika färger men jag har använder på bilden bronsiga #852 Metal mystery tillsammans med Loreal's nudefärgade cremelack #102 Macaron Noisette.

Såhär gör du:
Måla en nagel i taget med magnetic lacket, ett lager räcker faktiskt. Håll medföljande magnet någon cm över lacket innan det hinner torka. Efter 15-20 sekunder så har du ett jämt och fint resultat (om du hållit magneten still vill sägas). Magneten som medföljer ger vågmönstrat resultat. Finns att köpa till andra mönster som tex stjärnor m.m.
Avlsuta med topplack för ett hållbart och glänsande resultat.
Emilia:

Spännande, det där ska jag nog prova :)

Kram Emilia (som är släkt med din P :))

Svar: Vad roligt att du hittat hit! :) Prova på bara!
Bloglovin

Kommentera inlägget här: