Maximera ögonfärgen med MaxFactor

 Testade MaxFactors kommande mascara Eye brightning Tonal Black Volume mascara som är en volymmascara anpassad till ögonfärgen. Snygg vardagsmascara om man gillar lite mjukare toner iställer för svartsvart. Eftersom att jag provade den för gröna ögon så hade den lite plommontoner i för att plocka fram det gröna i mina ögon. Vet dock inte riktigt hur mycket resultat det blev måste jag erkänna.Men snygga, separerade vardagsfransar blev det iallafall.
Hade jag fått önska en liten extra sak med mascaran så skulle det varit en mjukare borste. Den här liknade multilash borsten från Makeupstore och jag har väldigt svårt för de där hårda och lite taggiga borstarna även om de separerar bra. 
Så en medelpoäng till MaxF får nog räcka. Men absolut roligare än en brun mascara!
 
 
Sry att bilden inte vänder sig, den är knäpp!
 
Eye Brightning Tonal Black Volumising Mascara släpps i butik i mitten av Augusti.
Kommentera inlägget här: