Glamglow

Ikväll testar jag lermasken GlamGlow Tingling & exfoliating mud mask som är en storfavorit bland artister och skådisar i USA. Den ska ge den där "Camera-ready" looken med lyster, fräschet och fasthet.
Efter 15 minuter känner jag mig återfuktad och otroligt mjuk. Men tror faktiskt att jag drog på för lite lera för den där pirrande känslan som beskrivs infinner sig inte riktigt som jag hade hoppats, måste nog testa en gång till innan jag är säker på vad jag tycker om den här lilla hollywoodhemligheten. Lystern och yta utvärderar jag imorgonbitti när jag sminkat mig.
 
GlamGlows mask är uppbyggd på lera från medelhavet i frankrike och innehåller bland annat också grönt te för fukt och uppljusande effekt medans vulkaniska mineraler detoxar och murgröna agerar uppstramande. 
 
Natalie Portman och rockern Tommy Lee är bara två av alla kändisar som hyllar Glamglow.
 
 


Glamglow finns på Kicks och även på hemsidor som eleven och kicks.se
Ca pris är 440:- 50ml. 
( På kicks.se är det nu 15% off för medlemmar så den landar på 381:- )
 
Kommentera inlägget här: