Doftfavorit

Tänkte skänka ett litet inlägg till en av mina favoritparfymer nämligen otippade Beckham Signature for her, Edt.
Denna underbaring är nog min absoluta favorit under vinterhalvåret. Den är mjuk, sensuell och riktigt mysig helt enkelt. Stjärnanis och sött äpple ger precis lagom sötma som toppnoter medans vanilj, heliotrope och orchidée möter dem i hjärtat (mellannoter). Basnoter är klassiska patchouli, amber och mysk.
Doften är tänkt att avspegla Victoria Beckham - lyxig, sensuell och elegant.
Är inte helt förtjust i flaskans utseende men det kan jag ta när den luktar så gott.
Behöver du en nyd oft gör som mig, (mamma och syster också för den delen), och införskaffa denna fining. Den har tyvärr utgått från många butiker så internet är nog största möjligheten för att hitta den skulle jag tro.

Priset ligger någonstanns mellan 200-300:-
Kommentera inlägget här: