Clarinskväll del 2

Nu är jag hemma med huvudet fullproppat av fibroblaster, collagenfiber och liknande komplicerade anti-age termer. Var så uppmärksam på all info att jag till och med glömde att jag skulle ta några bilder, måste bättra mig med kameran.

Clarins andas la france ut i fingerspetsarna. Det handlar om dofter, konsistenser, komfort och resultat.
Jag som tidigare haft svårt för just Clarins och tyckt att det har varit ett tråkigt och dammigt märke känner mer och mer att de är ett märke med något för oss alla. Både hudvård och makeup uppdateras kontinuerligt och känns mer och mer fräscht desto längre tiden går.
Mycket fokus låg på relanseringen av uppdaterade Extra-firming. Denna klassiska 40+ linje som arbetar uppstramande och med fastheten i hyn och perfekt för den som vill ha väldoftande och
fuktgivande krämer för natt och dag.
Hydraquench Bi-phase serum. Det ultimata fuktserumet - för alla, alltid.
Nu i ny fräsch förpackning, formula och doft.
Clarins oneshot Instant Light Blush är ett krämrouge som appliceras
snabbt och enkelt på bar hud eller ovanpå foundation.
Nyaste stjärnskottet bland Clarins foundation.
Porminimerande och mattgörande men täpper inte till lystern.
Pudret är transparent och superlätt, perfekt att försegla foundation
eller för en naturlig look bara som det är.
Nu ska jag krypa till kojs för imorgon ska jag vara pigg och spendera min dag på
Dior för en djupdykning i deras dofter.
Nattinatt!
Kommentera inlägget här: