Hejdå eller på återseende kära skönhetsprodukt?

Tänkte att jag skulle börja blogga om mina produkter som är redo för soptunnan. Då har jag en bra översikt på hur jag gillat produkten och kan då göra en liten mini recension.

Först ut är Chanels Hydramax + active serum och Diors Eyes essential ögoncreme.

Chanels hydramax serum är en fuktbomb som har hållit huden min återfuktad och behaglig från morgon till kväll. Funkar till alla hudtyper som en daglig punkt i hudvårdsrutinen eller som en kur för den som känner sig lite extra fuktfattig en period. Ett skönt fuktserum men inget som sticker ut över det vanliga måste jag säga.
Serumet från Chanel kostar hos Kicks 795:-

Eyes Essential från Dior är uppföljaren på superserumet One essential och har därför behållt egenskaperna som den har men nu för ögonpartiet istället. Det den gör är nämligen att detoxa (avgifta) huden från miljöpåverkan, stärka den och motverka trötthetstecken genom att reducera svullnader och mörka ringar. En skön gel-konsistens som passar mig perfekt! Dessutom så får man ut varenda liten droppe ur flaskan trots att det är pump. Det är värt en guldstjärna extra.
Priset för Diors Eyes essential är högt men åh vad jag är svag för lyxiga förpackningar så absolut på återseende! 15 ml kostar ca 700:-

Kommentera inlägget här: