BLISS

Imorse var det dags för en liten introkurs hos nya (i Sverige iallafall) SPA-märket Bliss. Ett inspirerande och glatt morgon möte vilket som vanligt resulterar i att jag vill ha allt!

Bliss är ett spa märke med ursprung i New York och har tagit raka motsatsen i koncept jämfört med andra hudvårdssalonger, här är det en glad och livlig stämning med Rnb i högtalarna istället för konstiga delfinljud och varför inte njuta av lite skumpa och kakor istället för någon konstig sjögräsblandning. Alla gillar olika och så är det bara. Jag gillar Bliss!

Med enkla och komiska produkter är Bliss redo att ta över Norden. Varför inte genom att ta till cellulitbekämparen fatgirlslim eller kanske ansiktsserien No zit sherlock för en problemhy. Är det istället anti-aging som gäller så är serien The youth as we know it bästa alternativet!

Med mängder av patent och hemma spa produkter ges vi nu möjlighet att kunna göra Madonnas favorit, syrebehandlingen Triple oxygen instant energizing facial mask, hemma i vårt eget vardagsrum.

Slogan är Bliss- Achieve a higher state of happy. Det låter ju fantastiskt bra tycker jag. Ser framemot att pröva lite nya produkter närmsta dagarna!

Bliss hittar du i utvalda kicks och Åhléns butiker samt på kicks.se

Filippa:

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

Svar: Men vad roligt att du tycker det!
Bloglovin

Kommentera inlägget här: