Gelélack och hårprodukter = min onsdag

FÖRLÅT för att jag är världens sämsta bloggerska. Det har bara varit så mycket nu sista veckan men äntligen känner jag att jag börjar greppa alltsammans.
Idag är jag iallafall "ledig" och kan strukturera upp mitt liv ordentligt. Även om jag redan varit på en morgonkurs och kvällen ska spenderas på Operaterassen med event för Björn Axéns hårprodukter så ska det hinnas med både det ena och det andra mellan där.


Har ni hört talas om Orly? Först med fransk manikyr och nu med gellack för hemmabruk.
Klockan 8 imorse bjöd de på frukost på Best Western och hade ett litet föredrag om sina nya "Orly Smartgels". Att kunna göra en enkel hemmamanikyr i snygga färger som stärker naglarna och håller i upp till 3 veckor. Med hjälp av en LED-lampa härdar lacken på 30 sek och du är sedan redo att klä på dig - utan att förstöra lacket.
Hur många gånger har inte det hänt liksom?!
Är du som jag och inte vill ha samma färg under en så lång period så är det bara att måla med ett vanligt lack ovanpå gelémanikyren.
Sverige är dessutom först i världen med att få sälja dessa godsaker i butik, vilket jag tycker känns lite extra spännande!
Minilack finns i samma färger som gelélacken för att hålla efter när det växer ut eller
om någon söker proffslack i miniformat. 69:-
Bäst i test i Amelias minilackstest!
Kommentera inlägget här: