Fikadag hela dagen

Vad konstigt, inlägget nedan om chanellacket skrev jag för typ en månad sedan och nu laddades det upp?! Weird.

Idag har jag haft en galen fikadag och hunnit fika med farmor & farfar, julia och lisa. Känns inte som att jag gjort något annat än ätit på hela dagen. Kul att hinna pricka av de man vill när man är hemma iallafall då blir inte längtan lika stor sen. Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och även om det är underbart mysigt att vara hemma i Karlshamn så saknar jag P. Dessutom ska ju vi bli riktigt fit med start från denna vecka, träningskort check och inga kakor eller godis. (Känns som att jag har ätit tillräckligt för ett helt år idag.)

Slänger upp en inspirationsbild på årets finfina jullook från Dior med supermodellen Karlie Kloss.

Röda läppar funkar varje gång!
Kommentera inlägget här: