TommyGuns

Tommyguns är ett brittiskt salongsmärke baserat på mycket naturliga råvaror såsom blom- och fruktextrakt. De satsar mycket på doft och unicitet vilket även förmedlas på deras produkter. Dessutom är de snygga och får gärna stå uppradade i mitt badrum!

Idag har jag provat deras Jasmine and WildNettle shampoo för färgat/skadat hår samt deras (överbloggade) intensivvårdande och färgbevarande mask. Shampoodoftenav jasmin var alldeles underbar och jag gillar verkligen att det kändes närande och fick mitt hår riktigt mjukt. 
Color Save intense Masque ska helst verka i tio minuter men när tiden inte finns till funkar även snabbvarianten. Upplevde min hårfärg intensivare än vanligt och kändes som en salongsprodukt med hög klass i konsistensen. Ska ge den chans att sitta i längre någon dag. Väl godkända!








Kommentera inlägget här: