Nyhetskväll hos Dior

Eftersom att jag spenderade kvällen hos Dior så är jag fullproppad av info angående deras nyheter i allt från dofter till makeup. Pratades mycket om nylanserade Dior Forever som är en foundation i både flytande och fast form som håller hela dagen och anpassar sig och balanserar upp den hy den appliceras på. En riktig höjdare för den som vill ha en hållbar och täckande makeupbas. Nya skuggorna Smoky Eyes demonstrerades och att blått är det nya svarta var ett genomgående tema under kvällen. (Även om jag kan tycka att svart alltid kommer att vara svart).
Min favoritnyhet är doften J'adore Eau de Toilette som kommer ut i butik nu i veckan. Den är en lättare variant med mandarin och neroli tillsammans med den klassiska j'adore rosen. En riktig fullträff enligt mig, den är lätt, feminin och precis lagom blommig.
Kolla in underbart snygga reklamfilmen för J'adore, med Charlize Theron, på Diors hemsida eller Youtube. Den är fantastisk!
Kommentera inlägget här: