Versace för H&M

Sådär då är man hemma från jobbet och kan ta ett litet dyk ner i sin översnygga kasse från förmiddagens bravader
(och då vill jag tillägga att det är den mindre kassen som är min).

Typiska Versacemönstrade påsar och askar förgyllde besöket lite extra.
En del av dessa plagg kommer jag utan tvekan att fira både jul och nyår i!

Riktigt imponerad av den färgstarka kollektion som bjöd på allt från fransade aftonklänningar till skinnjackor och blommiga accessoarer i mängder. De tropiska överdimensionerade mönstren blir lite väl mycket kan jag tycka men den svarta delen med nitarna i guld och silver, åh så snyggt!

Jag ville ha alltihop & det verkar det som att många andra ville med för det mesta är ju redan slutsålt överallt. Möjligheten som finns nu är att satsa på blocket eller tradera och priserna stiger i rasande fart!

Men nu ska vi mannekänga här hemma i vardagsrummet.



Kommentera inlägget här: