Mer citrus åt folket!

Citrusfärger och konkreta frukt prints är på topp i år. Stella McCartneys citroninspirerade vår/sommar-kollektion har synts lite överallt på bloggar, i tidningar och inte minst på svenska Elles framsida. Jag gillar denna trenden! Superhärliga färger som smittar av sig. När jag var på Kappahl häromdagen hittade jag en supersöt sommarklänning med citrusfrukter på. Tyvärr är passformen där lite svår så jag fick ledset lämna kvar den på galgen. Gissa då min lycka när jag igår surfade in på Ginatricots hemsida och fick syn på nedanstående härliga budgetvariant. Kommer absolut att vara en favorit i sommar!


Sur av citroner?! Nej snyggast och gladast i sommar!


Gina Tricot 149:- Perfekt!
Annie:

Hihi, en sån borde jag ha när jag jobbar i Potatisboden! ;)

Kommentera inlägget här: