Second Nail

Jag har länge letat efter ett nagellack som ger en fräsch känsla och look utan att vara täckande. Något naturligt som man kan bryta av med från alla färgade lack hemma i hyllan. Nu tror jag minsann att jag har hittat det. Second Nail är Isadoras nya mirakellack som ska ge ett helt nytt utseende till våra trötta, stötta och missfärgade naglar.

Riktigt så otroligt är det faktiskt inte men second nail ger en riktigt schysst yta och en högblank ljusbeige nagelplatta. Lacket är även en förstärkare som med hjälp av bl.a. omega 3 o 6 (återställer följsamhet), arganolja (återfuktande antioxidant) och rött te (uppbyggande) ska ge dig fina naglar i längden.

Med två lager av second nail så tycker jag att mina naglar känns ovanligt stabila, starka och inte minst snygga och fräscha!


Isadoras Second Nail är utan tvekan värt sina 69 kr!



Kommentera inlägget här: