Familjeutflykt

Min lilla familjehelg i Karlshamn bestod bland annat av en tripp till Ullared. Köpte på mig en massa (icke) nödvändiga saker och kom hem med desto mindre pengar. Lite inpackningar, nagelgrejor, någon blus, lite inredningspryttlar med mera. Hittade precis en sådan där lampa som vi letat efter till nya lägenheten, tyvärr så var den sönder när jag kom hem.. trist. Men men letandet fortsätter! Fyndade även underbara Idole d'Armani parfymen. 379:- för 50 ml på GK's absolut bättre än ca 700:-. Den satte pricken över i:et på min lilla parfymhylla.


Min nya goding från Armani luktar bland annat clementin, ingefära, jasmin och saffran. Perfekt kombo!



Det är en sådan här liknande lampa med orange sladd som vi är på jakt efter. Och denna gången utan att behöva åka 25 mil till Ullared.

Kommentera inlägget här: