13 juni

Ojojoj vad jag har fixat och grejat med denna lilla blogg nu. Tror minsann ändå att det är super mycket kvar och mina datorskills är inte helt 100 precis. Men nu får det vara nog för ikväll.

Imorgon flyger jag till stockholm för att spendera ett par dagar med ex-sambo Fanny. Ska även känna in storstadspulsen och besöka lite butiker för visa att jag finns. Först nu tycker jag att jag faktiskt förstår att jag och P ska flytta. Från lagomkalmar till storstockholm. Både nervpirrande och spännande. Men denna sommaren ska jag njuta av sommarkalmar i sin glans för nästa sommar är jag inte här.

Godnatt.

Ida Lindborg:

Hej Elina!



Hoppas du får en härlig sommar. Jag önskar dig lycka till i Stockholm.



Kram Ida

Beautylovin:

Tack desamma ida! Lycka till i framtiden :)

Kommentera inlägget här: