Semester = Sthlm

Nu har jag semester! 

Imorgon bär det iallafall av till Sthlm med P på arbetsrelaterade uppdrag. Det kommer bli en tidig morgon. En natt i storstan innebär att jag inte tänker dra en resväska utan handbagage på flyget får det minsann bli. Och eftersom att vi båda ska vara i toppform imorgon så har badrummet förvandlats till en skönhetssalong för kvällen. Ansiktsmasker, ögonbrynsplock och lite av varje har hunnits med. Vi är riktigt fräscha och snygga nu!


Nu har jag tänkt till med handbagages necessären. Hoppas inget behöver slängas.
Blev faktiskt väldigt liten och kompakt med alla resestorlekar!

Detta behöver jag ha med mig när jag reser:
Deo
, Rexona
Parfym Tresor in love, Lancome

Rengörings olja, Sensai by Kanebo
Fuktkräm, Sensai by Kanebo
Ögonkräm Hydra Zen, Lancome
Nattserum Advanced Night Repair, E Lauder

Foundation Teint Miracle, Lancome
Concealer Teint Miracle, Lancome
Mineral Bronzer, E Arden
Rouge Metall Cherry, MUS
Eyeliner Cake, MUS
Kajalpenna brun, E. Lauder
Brynpenna, Viva La Diva
Ögonskugga Bronze, Mac
Rött läppstift, Lancome
Orange läppstift, Kanebo
Mascara Hypnose Precious Cells, Lancome
Ögonfranstång, Shiseido

Och nu har jag sållat ordentligt!

Kommentera inlägget här: