shoppat.

Ingen sthlmstripp utan shopping. 
(Förlåt för alla butiker vi har utsatt dig för A!)

Det här fick jag med mig hem

Klädväg:
Poncho, HM
Leopard tygisar, HM
Röda skinnhandskar, Grandpa
Vit kort tröja, Weekday
Solglasögon, Cheap Monday


En sväng in på Åhlens Citys skönhetsavdelning resulterade i detta:
Aquasource lipbalm (det enda som kunde rädda mina övertorra läppar), Biotherm
Lipstick Wobble, Makeupstore
Ögonskugga Vanilla, (bästa matta bas-skuggan!) Smashbox
Lipstick So chaud, (trendigt rödorange) MAC
Highlight Shimmer, (lagom, perfekt & snygg highlighteffekt) Smashbox
Annie:

Hihi, ingen fara gumman! Det va bara roligt o flänga omkring lite på stan! :) Jag saknar er redan... Blev tomt när ni åkte!

Kram!

Vickan - allt i rosa:

Oj vad mycket fint! Du har så bra smak och lyckas alltid se så fin ut :)

Ellinor:

De röda skinnhandskarna är sjukt snygga. Kan tänka mig att du passar väldigt bra i dem oxå :) Kram

Ellinor:

De röda skinnhandskarna är sjukt snygga. Kan tänka mig att du passar väldigt bra i dem oxå :) Kram

Kommentera inlägget här: